1. Érvényesség
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) érvényes a Cornwell Kft. (továbbiakban: „Üzemeltető”) által üzemeltetett www.cornwell.hu honlap (továbbiakban: „Cornwell Weboldal“) használatára érvényesek. A(z) Cornwell Weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, A(z) Cornwell Weboldal honlapján elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan tevékenységre, amely A(z) Cornwell Weboldal és a Felhasználó (a továbbiakban: „Felhasználó”) között elektronikusan jön létre.
Felhasználó alatt értjük valamennyi természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat.
A(z) Cornwell Weboldal használatával, illetve a regisztrációval a Felhasználó elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
Tájékoztatjuk Önt, hogy a bemutatott szolgáltatások részleteivel kapcsolatban felmerült kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a www.cornwell.hu nyitóoldalon és „pdf” kiterjesztésű file formátumban letölthető.
Amennyiben a Felhasználó nem ért egyet a jelen ÁSZF rendelkezéseivel, köteles a Weboldal használatát haladéktalanul megszüntetni.
2. A Weboldal üzemeltetője
A Felhasználó szerződéses partnere:
Név: | Cornwell Kft. |
Székhely és levelezési cím: | 6120 Kiskunmajsa, Árpád utca 27. |
Cégjegyzékszám / Adószám: | 03 09 118143 / 14769706-2-03 |
E-mail: | kocso.nikolett@cornwell.hu |
Telefon: | +36 30 181 2491 |
A tárhelyszolgáltató adatai
Név: Websupport Magyarország Kft.
Cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
E-mail cím: support@websupport.hu
Web: www.websupport.hu
3. A www.cornwell.hu Weboldal használatával kapcsolatos megkötések
3.1. A www.cornwell.hu Weboldalt csak a jelen ÁSZF feltételeit és az Adatkezelési Szabályzatot elfogadó személy használhatja.
3.2. Amennyiben a Felhasználó A(z) Cornwell Weboldalra navigál és annak használatát folytatja, úgy azzal a Felhasználó ráutaló magatartásával kijelenti, hogy az ÁSZF-ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban levő felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és A(z) Cornwell Weboldal Webáruház használatának feltételeit elfogadja, az adatkezelés leírt módját megismerte és ahhoz hozzájárul.
3.3. A Weboldal látogatása és használata kizárólag a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadásával történhet. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Weboldal kizárólag tájékoztató jellegű információkat nyújt, és annak tartalma nem minősül hivatalos ajánlattételnek, tanácsadásnak vagy szerződéses kötelezettségvállalásnak.
3.4 A Weboldal bármilyen módon történő jogellenes, tisztességtelen vagy rendeltetésellenes használata tilos. Tilos továbbá a Weboldalon található tartalmak jogosulatlan másolása, módosítása, terjesztése vagy üzleti célú felhasználása az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül.
3.5 A Felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely a Weboldal rendeltetésszerű működését akadályozhatja, ideértve, de nem kizárólagosan az automatizált adatgyűjtést, a szerverek túlterhelését, valamint a kártékony programok vagy egyéb káros tartalmak elhelyezését a Weboldalon.
3.6 Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül korlátozza vagy megtagadja a Weboldalhoz való hozzáférést azon Felhasználók számára, akik megszegik a jelen feltételeket, vagy tevékenységükkel sértik az Üzemeltető vagy harmadik felek jogait és jogos érdekeit.
4. Felhasználói kör meghatározása
4.1. A Weboldal szolgáltatásait és tartalmát bárki szabadon megtekintheti, azonban annak használata kizárólag nagykorú, cselekvőképes személyek számára ajánlott. A Weboldal nem biztosít külön felhasználói fiókot vagy regisztrációs lehetőséget, így a látogatók személyes adatok megadása nélkül böngészhetik az elérhető információkat.
4.2 A Weboldalt tilos olyan személyeknek használni, akik jogszabályba ütköző, félrevezető vagy tisztességtelen célokra kívánják azt igénybe venni. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy bizonyos tartalmakhoz vagy funkciókhoz való hozzáférést korlátozzon, különösen abban az esetben, ha a Felhasználó megsérti az ÁSZF rendelkezéseit vagy mások jogait.
4.3 A Weboldal tartalma elsősorban Magyarország területén tartózkodó Felhasználók számára készült, és az Üzemeltető nem vállal felelősséget azért, ha annak használata más országok jogszabályaival esetlegesen nem egyeztethető össze. Ilyen esetekben a mindenkor hatályos Európai Uniós és nemzetközi jogi szabályok irányadók.
5. Az elektronikus úton történő szerződéskötésre vonatkozó szabályok, előzetes tájékoztatás
5.1 A Weboldal kizárólag tájékoztató jellegű információkat tartalmaz, és nem biztosít lehetőséget elektronikus úton történő szerződéskötésre. A Weboldalon keresztül küldött üzenetek, ajánlatkérések vagy egyéb megkeresések nem minősülnek jogilag kötelező erejű ajánlattételnek, és nem keletkeztetnek szerződéses kötelezettséget sem az Üzemeltető, sem a Felhasználó részéről.
5.2 Amennyiben a Weboldal később elektronikus szerződéskötést is lehetővé tesz, az erre vonatkozó feltételeket külön dokumentum vagy kiegészítő rendelkezések határozzák meg, amelyeket az Üzemeltető a Weboldalon tesz elérhetővé. Az ilyen szerződéskötési folyamatokra a hatályos jogszabályok, különösen az elektronikus kereskedelemre és a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó rendelkezések irányadók.
6. Az ügyintézés, szerződés nyelve
6.1 A Weboldallal kapcsolatos minden ügyintézés, hivatalos kommunikáció és tájékoztatás magyar nyelven történik. Amennyiben a Weboldal később lehetőséget biztosít szerződéskötésre, úgy a szerződés nyelve elsősorban magyar.
6.2 Az Üzemeltető nem köteles más nyelven kommunikálni vagy szerződéses dokumentumokat biztosítani, így a Felhasználó elsősorban a magyar nyelvű feltételek alapján jogosult eljárni.
6.3 Amennyiben a Weboldalon elérhető tartalmak fordítása más nyelven is megjelenik, az kizárólag tájékoztató jellegű, és a magyar nyelvű szöveg az irányadó jogértelmezés szempontjából.
7. Magatartási kódexre vonatkozó előzetes tájékoztatás
7.1 Üzemeltető, illetve a(z) Cornwell Weboldal kijelenti, hogy minden esetben tartózkodik olyan szerződések megkötésétől, amelyek bármilyen módon összefüggésbe hozhatók bűncselekmények elkövetésével, szellemi tulajdon jogainak megsértésével vagy a versenypiac jogellenes befolyásolásával. Üzemeltető elkötelezett a jogszabályok és etikai normák maradéktalan betartása mellett, és semmilyen körülmények között nem vesz részt olyan üzleti tranzakciókban, amelyek sérthetik a jogszabályokat, tisztességtelen versenyt eredményezhetnek vagy jogellenes módon hátrányos helyzetbe hozhatják a versenytársakat. A Vállalkozás minden tevékenysége során a tisztesség, a jogszerűség és a transzparencia elveit követi, biztosítva ezzel a bizalom és a hosszú távú stabilitás fenntartását.
7.2 A Cornwell.hu számára a vállalati ügyvitel alapelveit egy egyszerű, de rendkívül fontos jelmondat vezérli: „Minőség. Megbízhatóság. Nyomon követhetőség. A kezdetektől a tálalásig.” Ezt a mottót mindennapi munkánk során maradéktalanul érvényesítjük, hogy biztosítsuk az ügyfeleink maximális elégedettségét. Ez a magatartási irányelvünk alapja és tükrözi elkötelezettségünket a legmagasabb szintű szakmaiság, a tisztesség és az átláthatóság iránt, legyen szó akár kommunikációról, ügyintézésről vagy bármely más vállalati folyamatról. Munkánk minden területén a legjobb eredményekre törekszünk, figyelve arra, hogy minden lépés egyértelmű és nyomon követhető legyen, biztosítva ezzel a folyamatos fejlődést és a tartós, megbízható kapcsolatokat.
7.3 A Cornwell Kft. számára fontos, hogy tevékenységét a felelősségteljes és etikus elvek mentén gyakorolja, így elkötelezettek a kíméletes állattartás mellett is. Tudatában van az állatok jogainak védelmének és jólétének, ezért minden, állatokkal kapcsolatos tevékenysége a legmagasabb etikai normák szerint zajlik. A vállalkozás célja, hogy támogassa és népszerűsítse a fenntartható és humánus állattartási gyakorlatokat, amelyek biztosítják az állatok számára a megfelelő életkörülményeket. Minden döntésében és üzleti folyamatában szem előtt tartja ezen elveket, hozzájárulva ezzel a környezetvédelmi és etikai felelősségvállaláshoz.
8. Termék- / szolgáltatás információk
8.1 A Cornwell.hu weboldalon elérhető minden termék és szolgáltatás pontos és részletes információval rendelkezik, amelyeket folyamatosan frissítünk és karbantartunk annak érdekében, hogy ügyfeleink mindig naprakész és megbízható adatokat kapjanak. A szolgáltatásaink leírása világosan és érthetően tükrözi azok tartalmát, elérhetőségeit, árképzését és egyéb fontos jellemzőit.
8.2 Célunk, hogy minden termék és szolgáltatás bemutatása átlátható és könnyen érthető legyen, lehetővé téve ügyfeleink számára a tudatos döntéshozatalt. Amennyiben bármilyen kérdés merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre, hogy segítse a választás folyamatát és a felmerülő kérdések tisztázását.
9. Adatbeviteli hibák
9.1 A Cornwell.hu weboldalon keresztül történő kapcsolatfelvétel során a Felhasználók kötelesek gondoskodni arról, hogy az általuk megadott adatok pontosak és teljeskörűek legyenek. Az adatbeviteli hibák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a megadott információkat a befejezés előtt alaposan ellenőrizzék.
9.2 Amennyiben hibás vagy hiányos adatokat adnak meg, előfordulhat, hogy az Üzemeltető nem tudja maradéktalanul teljesíteni a kérést, és a válaszadás késlekedhet. A Cornwell.hu nem vállal felelősséget az adatrögzítési hibákból eredő félreértésekért, késedelmekért vagy problémákért. Ha hibát észlelnek az általuk megadott adatokban, kérjük, haladéktalanul jelezzék azt ügyfélszolgálatunk felé, hogy a problémát mielőbb korrigálni tudjuk.
10. Ár feltüntetése
10.1 A Cornwell.hu weboldalon található termékek és szolgáltatások ára nem kerül előre feltüntetésre. Mivel minden ajánlat és szolgáltatás egyedi igények alapján kerül meghatározásra, az árakat a kapcsolatfelvétel során, közvetlenül a Cornwell Kft.-vel szükséges egyeztetni.
10.2 A Cornwell Kft. az általános forgalmi adót semmilyen esetben sem téríti vissza.
11. Termék rendelkezésre állása
11. A Cornwell.hu weboldalon elérhető termékek és szolgáltatások nem kerülnek előre feltüntetésre rögzített árakkal vagy elérhetőséggel. Mivel minden ajánlat és szolgáltatás egyedi igények alapján kerül meghatározásra, azok rendelkezésre állása és elérhetősége a kapcsolatfelvétel során egyeztetésre kerül.
11.2 Minden érdeklődő számára személyre szabott ajánlatot készítünk, figyelembe véve az adott igényeket és követelményeket. Ez biztosítja, hogy a szolgáltatásaink és megoldásaink teljes mértékben megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy részletes információkat tudjunk nyújtani a kívánt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
12. Termék szállítása és átvétele
12.1 Mivel minden ajánlat egyedi jelleggel készül, a szállítási mód, költségek és határidők az adott igényeknek megfelelően alakulnak.
12.2 A termékek szállítása során szükség lehet bizonyos személyes adatok (pl. név, cím, elérhetőség) továbbítására a szállító szolgáltatók részére a sikeres kézbesítés érdekében. Az adatkezelésre és adatátvitelre vonatkozóan a Cornwell.hu szigorúan betartja a vonatkozó adatvédelmi előírásokat, és biztosítja, hogy a személyes adatokat kizárólag a szükséges mértékben és a megfelelő biztonsági intézkedések mellett kezelje.
13. A panaszkezelés rendje
11.1. A Cornwell Kft. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Cornwell Kft. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Cornwell Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja/elküldi a Felhasználónak.
11.3. Az írásbeli panaszt Cornwell Kft. 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
11.4. Panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Bács-Kiskun Vármegye régióközpontja: | Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület elérhetőségei: Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (+36) 62 554 250/118 – as mellék Elnök: Dr. Horváth Péter Károly Honlap: https://www.bekeltetes-csongrad.hu/ E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu |
11.7. A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve, ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
11.8. Az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén – az Fgytv. 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével – valamennyi vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület eljárhat.
11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós Online Vitarendezési Platformot. Az online vitarendezési platform célja, hogy elősegítse az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) letelepedett kereskedők közötti online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezését. A Platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
2025. március 25.